مناسب ترین مدل برای جراحی بینی گوشتی
نوشته شده توسط : shaapaarak

جراحی بینی گوشتی و استخوانی معمولا برای زیبایی یا رفع مشکلاتی مانند پولیپ، انحراف، قوز، بزرگی بیش از حد و... انجام می شود. اما قبل از انجام جراحی بینی گوشتی یا استخوانی لازم است نکات مهمی را بدانید تا با رعایت آنها، به موفقیت آمیز بودن نتیجه عمل بینی نزدیک نر شوید. بینی نقش اساسی در زیبایی و تناسب چهره دارد. محل قرارگیری بینی در مرکز صورت است و بیشتر از سایر اجزای صورت دیده می شود. به همین دلیل با وجود مشکلات کوچک یا بزرگ می تواند روی زیبایی سایر بخش ها نیز تاثیرگذار باشد.

ما در این مقاله قصد داریم نکات مهمی که در انتخاب مدل، برای جراحی بینی گوشتی و استخوانی باید بدانید را بیان کنیم. شما با دانستن این نکات می توانید انتخاب درستی داشته باشید و قدم مهمی در جهت زیبایی چهره خود بردارید. پس با ما همراه باشید.

انواع مدل های عمل بینی

جراحی بینی دارای مدل های سیاری است که افراد با توجه به نوع بینی خود، مدل مدنظر خود را انتخاب و جراحی می کنند. اما برای انتخاب هر یک از این مدل ها لازم است مواردی را درنطر بگیرید تا در ادامه دچار مشکلاتی مانند برگشتن بینی به حالت اولیه نشوید.

جراحی بینی گوشتی

بهترین مدل عمل بینی استخوانی

مناسب ترین مدل جراحی بینی برای بینی های نوع گوشتی، مدل بینی طبیعی است که اگر توسط جراح متخصص و باتجربه ای انجام شود، احتمال برگشت پذیری آن به صفر می رسد.

اما بینی های استخوانی از آنجا که دارای غضروفی سفت و پوستی نازک هستند گزینه های انتخاب بیشتری برای انجام جراحی بینی دارند. از جمله مدل های مناسب برای جراحی بینی استخوانی، مدل عروسکی، فانتزی و نیمه فانتزی می باشد. 

مدل های جراحی بینی گوشتی

بهترین مدل جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی را به دلیل دارا بودن غضروف نرم، پوست ضخیم، تعداد بالای غدد چربی روی پوست و... نمی توان بیش از یک حد استانداردی کوچک کرد. به همین دلیل افرادی که بینی آنها از نوع گوشتی می باشد، مجاز به انتخاب مدل هایی مثل مدل عروسکی، فانتزی، نیمه فانتزی و... نیستند زیرا در این مدل ها بینی تا حد زیادی کوچک می شوند. در صورتی که این نوع بینی ها در جراحی بینی گوشتی بیش از حد کوچک شوند به احتمال زیاد پس از مدتی به حالت اولیه خود باز خواهند گشت که در این مواقع مجبورید جراحی بینی ترمیمی انجام دهید که هزینه آن به مراتب بالاتر است.

برای داشتن یک عمل بینی بی نقص و موفقیت آمیز باید موارد بسیاری ا درنظر بگیرید که انتخاب مدل مناسب یکی از آنهاست. از دیگر نکات مهم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی
  • انتخاب جراح و کلینیک خوب
  • مشاهده و بررسی نمونه کارهای پزشک
  • تحقیق درباره میزان رضایت مشتریان قبلی
  • و...

درصورت داشتن هرگونه سوال و یا انجام جراحی بینی گوشتی و استخوانی پیشنهاد می کنم به کلینیک دکتر تهران بیوتی مراجعه نمایید که یکی از بهترین و باسابقه ترین مجموعه های فعال در تهران به شمار می رود.





:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: